Hoog in Google komen

Webton is een bedrijf dat ervoor zorgt dat jouw website beter vindbaar wordt in de zoekmachines. Dat klinkt eenvoudig maar in de praktijk moeten daar wel flink wat aanpassingen voor worden gedaan. Een domeinnaam opkopen en een website bouwen maakt nog geen goed functionerende website. Hoog in Google komen doe je door het bouwen van een solide website met een hoge functionaliteit. De logische manier waarop een website is opgebouwd, zorgt ervoor dat een bezoeker makkelijk van de ene naar de andere pagina op je website geleid wordt. Wanneer een bezoeker op jouw website actief is, dan heeft hij je dus al gevonden. Dat is één punt voor jou! Maar nu moet de bezoeker nog aan de hand worden genomen naar het product of de dienst waar hij naar op zoek was. Hij moet zo snel mogelijk naar een landingspagina worden geleid om tot actie over te gaan. Hoog in Google kom je door een goed opgebouwde website te scheppen met effectieve content die volledig is toegespitst op de dienst of het product dat jij aanbiedt. Relevantie is dus een sleutelwoord bij het hoog in Google komen. Webton is een specialist op het gebied van internetmarketing. Wij weten de weg die je moet bewandelen om als internetondernemer een succes te worden. Wanneer je met ons in zee gaat zullen wij jouw begeleiden in het proces naar een website die goed vindbaar is en voorzien van effectieve content, goede linkbuilding en een meesterlijke structuur. Natuurlijk is ieder bedrijf anders. Dat is een feit en daar moeten we rekening mee houden. Allereerst is het dus zaak om als bedrijf een duidelijk doel te hebben. Wat biedt je aan? Wat is het nut van je website of wel doel moet je website precies dienen. Wil je iets verkopen of wil je een dienst aanbieden. Moet de afronding van de verkoop online gebeuren of wil je dat mensen door jouw website worden verwezen naar jouw bedrijf. Hoog in Google staan betekent meer verkeer op je website en dus meer aandacht. Automatisch betekent dit dat je meer verkopen doet. Wat kunnen wij bij Webton voor je betekenen?

  • advies op maat
  • betere vindbaarheid
  • hogere Google ranking
  • verhoogde traffic
  • logische webstructuur

Hoog in Google betekent hogere omzet

Als je als bedrijf een goede plaats hebt veroverd in de zoekmachines dan schiet je omzet automatisch omhoog. Dit heeft een aantal zeer logische redenen. Een voorbeeld. Je bent schrijver van kookboeken en je verkoopt boeken met biologische recepten. De nadruk ligt op gezond en biologisch eten. Dan heb je al een duidelijke doelgroep. Als mensen eens op zoek gaan naar recepten voor gezond eten dan is het, in het ideale geval, zo dat ze op jouw website uitkomen. Op jouw website staan een aantal leuke recepten. Mensen zijn er tevreden over en zouden wel meer recepten willen krijgen. Dat kan maar dan moeten ze je boeken kopen. Als er op je website een duidelijke plek is waar je boek besteld kan worden, dan zullen mensen eerder tot kopen van je boek overgaan. Dat is evident. Er zijn tal van voorbeelden te noemen waarin aangetoond kan worden dat hoog in Google komen zeer belangrijk is voor het verkeer op je website maar tevens zal er moeten worden gezorgd voor een logische structuur van de website, en wel in die volgorde! Eerst de structuur, de content en de linkbuilding en dan het beklimmen van de ladder van de zoekmachines. Hoog in Google komen is belangrijk als je serieus bezig wilt zijn met zaken doen. Kijk maar eens naar de bedrijven die hoog in Google staan. Dat zijn allemaal bedrijven die serieus zaken aan het doen zijn en hebben nagedacht over de structuur van hun website. Hoog in Google komen is niet iets wat je bereik en waarna je op je lauweren kunt rusten. Het is een aanhoudend proces van vernieuwing.

Hoog in Google? Gouden tips

De gouden tips voor als je hoog in Google wilt komen. Google is een vernuftige zoekmachine die zich niet makkelijk laat manipuleren. Vroeger was dat wel anders en maakten veel bedrijven misbruik van de ranking. Ze zorgden dat ze hoog in Google kwamen maar boden vervolgens geen relevante informatie aan. De manier waarop Google tegenwoordig werkt is wel even anders. Hoog in Google komen vereist kennis van je vakgebied want Google kijkt met name naar relevantie en betrouwbaarheid. Google geeft ieder bedrijf een soort rapportcijfer. Dat cijfer wordt bepaald aan de hand van een aantal zaken zoals de relevantie van de teksten die op de website staan, de manier waarop de website is opgebouwd – zit er een logische structuur in – en de wijze waarop er gebruik wordt gemaakt van linkbuilding. Linkbuilding is een hele belangrijke factor. Het plaatsen van links, zowel interne als externe links, zorgt ervoor dat je sneller hoog in Google komt. Een externe link is een link op een andere website die verwijst naar jouw website. Google ziet dit als zeer betrouwbaar want een link is als een goede recensie die zegt: ‘deze website is de moeite waard.’ Hoe meer andere websites of pagina’s dus naar jouw pagina verwijzen hoe betrouwbaarder Google de website zal vinden en hoe hoger haar plaats in de zoekmachines. Goede linkbuilding mag dus niet ontbreken als je goed wilt scoren in de zoekmachines ga daarom snel naar webton.nl!